زهرا دلفكارزهرا دلفكار، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

jigarzahra

تولدت مبارك

1393/10/6 23:24
نویسنده : مامانی
149 بازدید
اشتراک گذاری

اولين عكس زهرازهراجونم این اولین عکسته که بابایی توی بیمارستان انداخت.گل من وقتی لحظه بدنیااومدن صدات روشنبدم حسی داشتم که قابل بیان نیست که میخاستم زودترببینمت بغلت کنم. ووقتی همونجا توی اتاق عمل نشونت دادن  خیلی خوشحال شدم.بعدکه تو روبردن که حمومت کنن منم بردن توی اتاقم.توی اتاق وقتی اوردنت بغلت کردم شیردادم وبوست کردم وصورتت رونوازش میکردم خیلی حس خوبی داشتم.نفس من توهم خوب سینم روگرفتی وشیرخوردی خداروشکراذیتمون نمیکردی و وقتی گرسنت بود گریه میکردی ومنم برات شیرمیدادم.راستی گلم اخه جون هیشکی نمیدونس که من رفتم بیمارستان بغیرهانیه زن دایی وحکیمه زن دایی وعمه صدیقه که به اونام بعدرفتن به بیمارستان بهشون اطلاع دادیم وبه مامان جونم بعدبدنیا اومدنت  گفتیم که اومدن ملاقاتت ومامان جون برات تربت کربلا اورد که منم اول خرماخوردم بعد شیرت دادم بعدم مامان جون رسید وبرات تربت داد.راستی باباجون ودایی هدایت وخاله رقیه ومامان بزرگ صدیقه هم بغیراونایی که گفتم هم براملاقاتت اومدن.مامان جون اینابرات تابلوی گل نقره ودایی هدایت هم گل برات اورده بودن.دیگران هم چون نمیدونستن وملاقات تموم میشدنتونسته بودن بیان.دنیای مامان تاشب حکیمه زندایی پیشمون موند شبم مامان جون ومادروعمه صدیقه ورعناونیرودوستم مارال اومدن مادرهم شیرینی اورده بود.مامان جون میخاست پیشم بمونه اما بادیدن من فشارش افتادوعمه صدیقه موند گل من توهم خوب میخابیدی وموقع گرسنگیت گریه میکردی برات شیر میدادم.راستی صب من رفتم دسشویی که توشدرمیخاستی وگریه میکردی که دراین حین بابایی اومیوباشنیدن صداش اروم شدی.خیلی دوست دارم نفسم.گلم بعضی مطالب روقبلا نوشته بودم که تکراری شد.

http://s5.picofile.com/d/92429ddb-4e58-45cd-93fc-3bcd5b72b55b/azize_man_gole_man_www_ninikadeh_ir_.mp3

پسندها (3)

نظرات (5)

مامانی و بابایی دخمل طلا
14 دی 93 9:42
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
محمد
11 بهمن 93 12:54
سلام بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
مهتاب
11 بهمن 93 14:55
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون تولدت مبارک عزیزم خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
محمدرضا
31 تیر 94 3:44
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن
آرش
1 مرداد 94 9:06
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jigarzahra می باشد