زهرا دلفكارزهرا دلفكار، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

jigarzahra

خبراومدن دوست برا نازنازیم

1394/4/29 18:19
نویسنده : مامانی
142 بازدید
اشتراک گذاری

گل.......م سلام.خبرداغي برات دارم امروز فهمیدم که یدونه برات دوست میاد چشمکالبته چندروزی بودشک میکردم اما امروز جواب ازمایش مثبت بود و بابايي باشنيدن خبرخيلي خوشحال شد.وبه مامان جونم هم گفتم اونم همينطور.نمیدونم چه حسی دارم ازبابت تو نگرانم که نکنه نتونم بهت برسم یا تو اونو اذیتش کنی ولی خوب ازطرفي خودم میخاستم تفاوت سنتون کم باشه وباهم دوست باشین وبرا من وبابایی همدم.خداروشکر که تو وبابایی ویدونه ني ني دیگه دارم انشالا اونم مثل تو سالم وخوشگل ونازواروم باشه واذیتم نکنه .

زهراجونم  نفسم وقتی بغلت میکنم انگاردنیارودارم وقتی استشمامت میکنم بهترین بوی دنیا روحس میکنم وصدای قلبت بهترین اوازدنیاست.وقتي خابي نگات ميكنم وچندلحطه اي بهت خيره ميشم.بوست ميكنم نوازشت ميكنم واينكه دنياي من وبابايي هستي.

عزيزم بابزرگ شدنت شیطونترمیشی وملوس تر.توکارابرام کمک میکنی ووقتی کاری روانجام میدی دست میزنی که یعنی تشویقت کنم .صب که بیدارمیشی میای دستت رو میزاری روسینت واونطور سلام میکنی وممنون رومع میگی.لطفا روهم مع میگی.هرچی که اولش گ يا  ک هست روکع میگی وهرچی رو با اشاره میگی وبه پرنده هاوهاپوها چش ميكني يعني كيش ميگي كه فراركنن.گلم يدونه برات جامدادي كه شكل هاپو داره برات  خريديم چندتاهم كتاب نقاشي ومدادرنگي كه دوتاودادرنگي روهمون اول با دندونات تكه تكه كردي وكتاب روخيلي دوست داري وكتابايي روكه ازمشهدبرات گرفتيم روكه عكسحيوانات داره رومياري وميخايكه باهم نگاه كنيم ومن برات بگم چه حيوونيه.راستي براعروسكات شيرميدي وپيرهنت روبالاميزني كه گفتم ازبالا بده اونطورنكن قبول كردي وموقع شيردادن خودت صداي شيرخوردن درمياري وهركاري روزودتقليدميكني مثلا دستمال كاغذي رو ميزاري داخل پيرهنت روسينت ودستمال كاغذي روچون من توي دسشويي ميندازم توهم اونجاميندازي ولي اشغلارو توسطل اشغال.خلاصه كه خيلي شيطون شدي و12تاهم دندون داري .جیگرم دنیای من وبابایی تویی.الهی فدات بشم جونمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به jigarzahra می باشد